The Greatest Guide To بیماری زونا و راه های درمان

Wiki Article

مصرف سیر-چای سبز و نعناع-عسل-روغن درخت چای-روغن بابونه-روغن گل راعی-روغن اکالیپتوس

سلام همسرم دوهفته پیش به زونا مبتلا شد که به پزشک متخصص عفونی مراجعه و دارو مصرف کرد ولی بعد دو هفته امروز دچار بی حالی و ضعیف شدید شدن آیا به خاطر زونا طبیعی است یا باید به پزشک مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

● زونا در داخل دهان می‌تواند بسیار دردناک باشد. خوردن را سخت و بر حس چشایی تأثیر می‌گذارد.

● در موارد نادر، پزشک ممکن است نیاز به آزمایش نمونه‌ای از پوست یا مایع تاول‌ها داشته باشد. برای این کار از سواب استریل برای جمع آوری نمونه بافت یا مایع استفاده می‌کند.

با توجه به درگیری اعصاب در زونا ممکن است سبب درد و همچین حالتی بشود

در افرادی هم که با وجود تزریق واکسن زونا باز هم به این بیماری مبتلا می‌شوند، علائم آن معمولاً بسیار خفیف خواهد بود و خطر بروز درد بعد از زونا بیماری زونا و راه درمان آن هم تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

حال شما با تكه ‌ای پارچه تمیز، خمیر را به آرامی روی ناحیه مجروح بمالید، خمیر را چندین بار در روز به كار برید.

زونا نوعی عفونت ویروسی است که باعث ایجاد زخم‌های دردناک می‌شود. زونا می‌تواند هر نقطه‌ای از بدن را درگیر کند. به‌طور معمول، شبیه نواری تاول است که در سمت چپ یا راست تن پیچیده می‌شود.

مواد بی‌حس‌کننده مانند لیدوکائین که به شکل کرم، ژل، اسپری یا پد پوستی موجود است.

هر شخصی که قبلاً سابقه ابتلاء به بیماری آبله مرغان را داشته است، ممکن است بعداً به زونا مبتلا شود. اگرچه بیماری زونا می‌تواند در دوران کودکی هم اتفاق بیفتد، اما غالباً در بزرگسالان و به ویژه در افراد سالخورده، بیشتر شایع است.

اسرائیل قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با درخواست آتش بس فوری را نادیده گرفته است.

پزشکان دلیل اصلی ابتلا به زونا را سیستم دفاعی ضعیف می‌دانند. در نتیجه لازم است رژیم غذایی سالمی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

آقای برکات مانند دیگر مقام‌های دولت اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل به تمام کمک‌های ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان اجازه ورود داده است.

○ عفونت‌های باکتریایی پوست می‌توانند به راحتی از تاول‌های باز ایجاد شوند و می‌توانند شدید باشند.

Report this wiki page